colddddd~~

Wednesday, June 10, 2009

Skunk kul 1.26 am...kat luar 2 cam ribut je..kuat tul angin...huuuu..bosan..kayla da offline..akak aku pun da offline..tggl la aku sensorg..huhu..k.alia kat sblah ngah gayut dlm tepon..nak gayut gak tpi ngan spe??huuuuuu..bocan..

study?otak da mampat wat soklan dynmic.esk lak k..

tdo?xrase nak tdo lagi..

nk wat pe yek..sejuk tul hari ni...kaki aku wpn pkai stoking ttp mmbeku..stkg ni pun da sjuk..

tgk utube?xtau nak tgk pe da dlm utube 2..hehe..

kwn2 ku..dmane kamu...

ble tgok gambr2 lame..memori pun stat menayang satu dmi satu..best tul zmn skool dulu..kwn2 kat skliling..mcm2 pristwa yg blaku..ketawa,menangis,bergaduh...aku rindu itu sume..

kat cni aku xdpt ke sume 2?hehe..dpt je..tp zmn skool lagi indah..kat cni..hmph..

pgi kuliah..blik kuliah..sensorg..kdg2 ngan ila or housemte..tp mostly sensorg..dlm bilik kuliah g bsr 2..aku knl sorg je manusia iaitu aku sndiri..kiri kanan kosng je..huhu..korg pun da bsn dgr aku merungt..aku pun bosan..asl tlis blog je msti bnde xbest..

aku nak enjy collge life tp cmne??xde idea la..cmne la collge life korg kat msia yek..ms aku kat uniten dulu best gak tp kalu lagi bebs lagi best..yg menambahkan lagi best ialah kalu aku ade kerta..leh gi lepak mane2 kalu stress..gi men bowlg kul 1 pgi ke pas2 xleh masuk uniten..lwak2

mase 2 aku bru blik mkn kat upten(cafe uniten), pakai pun sempoi je la, ngan slipar jepun..on da way blik 2, siti ajk aku men bowlg kat mine..mase 2 da kul 10 kot. aku pun bosan xtau nak watpe..stuju jela...aku,ct,k.husna,k.fi2, ngan syafiq(drver)..

smpi sne owg lak rmai..weekend la ktekan..tggu punye tggu, turn kitaorg kul 1..mase 2 ayam ngan jay pun join gak..kitaorg men 2 round kot..xingt lak aku,yg aku ingt bola aku asik mask longkang..nyampah..ct la star..time turn owg len, dia tdo pas2 bgun tuk turn dia je...asik strike je..ape la ilmu ko pkai ct..aku try tdo sblm bling bola 2, xmnjadi pun..

da abih men..ktaorg gi mkn kat fifteen..kat area c2 la jugak..mase tul da kul 2..bdk ni la lapo gile..gi kat kdai mamak..majorti llaki..kitaorg yg pompuan ni da cuak da..tp wat muka slmbe je+muka lapo..sdp gak mamak 2 mask..oh ye..tersermpak ngan haikal kt c2..mlu gak ngan dia..ye la..pompuan kuar mlm2..xbek tul anak dare..tp 2 1st time aku wat tau..jgn slh paham lak..aku bek tau..hahahahah

abis makn, nak msuk uniten..pntu pgr da ttp..kalu nak msk kne soal ngan pak guard.. jay ngan ayam je lps sbb dorg nek motor..kitaorg yg da xde hala tju ni pun lepak la kat petronas brdekatan smpi kul 5(pntu pgr bkak)...nyamuk da la byk..mmg aku xley tdo..last2 aku men hp ngan k.fi2..smbil hrup udara mlm yg sggh menyegarkan..

2la one of the sweet memory kat unitn..yela..kat kampg mane brani kuar mlm..seram..

xtau la aku pnah cite x dlm blog ni..tp xpela..xde mende nak cite da..ni je yg ade..saat2 kenakalan aku di masa remaja..wakakaka..

da dkt kul 2, k.alia pun da nak tdo..so aku pun kene tdo..esk ade date ngan ila..hehe..da la last date ngan ila aku lewt 2 jam..nsb bek ila bek..kalu owg le,da lame aku kene mrah..hehe..

k la..gudnite..sleep tight n lets meet in dream..hehe..dream yg bek la..ade lak smlm aku mmpi husband aku kne ramps pas2 ade gangster carik dia jgak..last2 dia kne tgkap..dua org lak tu nak rmpas dia(makck aku ngan pompuan mane tah) brpakt ngan gangster 2 culik dia..huhu..my hubby..mlm ni smbg lak operasi menyelamat my hubby..hehe..sape nk tolong leh jumpe aku dlm mmpi..

k nite..my reader(mcm la ade)...salam..