Berapa Lama

Wednesday, March 9, 2011

Berapa lama harus aku tunggu diri dia...

Masa mula2 dulu, berbulan aku tggu utk dia faham perasaan aku n mtk kapel...

Masa kapel, berminggu2 aku tunggu dia utk bls msg aku..

Lepas putus, bertahun2 aku tggu utk dia hulurkan tgn persahabatn semula..

Kini, setelah aku nyatakan perasaan aku pada dia, berapa lama pula aku ptut tunggu utk dia ktkan "aku pun sukakan kau"...atau mengatakan "aku sukakan org lain,maaf"...

Jadi en si dia, berapa lama harus ku tunggu? Berapa lama lgi ko akan lyn aku camni? Ko jadikan aku jiwang karat camni so SILALAH bertanggungjawab!!

2 comments:

Merantau Puteri Jawa said...

apa blh buat, en si dia xbc petikan ka..kalau en si dia bc petikan ka, maybe respon sewajar dpt diberikan...

MissySecret said...

umm...xsggp nak dgr respon en si dia..dia tu da la kejam gak orgnye...