Perpisahan

Thursday, March 3, 2011

Perpisahan sgt la menyakitkan...Semalam aku berpisah ngan family aku utk smbg study kat melbourne..wpun ini bukan kali pertama ia msh terlalu menyakitkan cuma aku semakin matang. Aku lebih pandai control perasaan kerana aku tahu perpisahan ini perlu.kenapa?

Fifi ada tya nape nak smbg stdy kat overseas kalu xsanggup n aku jwb various reasons. Aku xrasa nak explain especially dlam msg.pjg kot, penat jari menaip.tapi apa yg pasti perpisahan mengajar erti rindu,sayang. Membuatkan aku lebih menghargai family aku. Menjadikan aku lebih memahami mereka dan aku akn lebih berusaha untuk membahagiakan mereka.

Hari ni pun, aku buat mcm2 utk busykan diri aku. dan aku akn truskan tabiat tu, bkn sbb nak melarikan diri tapi nak jadikan diri aku lebih tabah. Bila aku ngat mak n family aku, aku akn ingt yg aku akn blik buln 7 ni. Slagi xsmpi bulan 7, aku akn keje 24/7 except wak2 tdo supaya masa terasa cepat blalu.

0 comments: