My Heart

Saturday, March 5, 2011

Perkenalan aku ngan si dia ketika kami berumur 17 tahun.Ketika itu, kami bertugas di sektor yang sama wpun berlainan kelas dan sebab itu kami selalu berjumpa. Pada mulanya aku suka seorg budak llki kls dia, comel daknye..hehehe...sbb tu aku suka. Aku dan si dia hanyalah kwn baik. tapi entah camna makin lama aku mkn suka kat dia tpi sygnye dia tgh syok ngan sorg dak pompuan ni. Perempuan ni mmg comel la...hahaha...xsngka kitorag suka yg comel2..ahaks.
Orang kata lelaki dan perempuan xleh jadi kwn baik nnti timbul la bibit2 cintun. Aku sendiri xsedar sejak bila aku sukakan dia dan sejak bila aku jadi begitu sensitif tentg dia.Aku xingt pun bila aku start kapel ngan dia..huhuhuhu..apa yg aku ingat?umm..adalah ;p

aku rasa nak tulis je kisah kami di sini tpi mcm gelilah pulak..hahaha..lgpun kitorg da putus pun,so cam xperlu je tlis...tpi rasa nak tlis jugak..ummm..pelu ke?

apapun ni lagu yg mengiringi kisah kami waktu tu (bagi aku la, xtaun lak dia pki lagu pe)..hee..oh ye, knape lagu ni menjadi plihan? sebab waktu dia mntak kapel, aku ngah lyn citer ni..



0 comments: