soal rumah

Monday, February 14, 2011

Nampaknya soal rumah yg mulanye simple smkin complicated...hmmm..

skunk ni pon k.alia ajk aku share bedroom ngan dia, so tazkirah n kwn dia boleh duk kat 2 blik kosong tu...aku kurg suka idea tu sbbnya :

1) aku xsuka share bedroom ngan org kerana hdup aku byk rahsia.rahsia yang pernah terbuka dan buatkan seseorg hlg respect kat aku n lyn aku ngan buruk sedangkan dia pun xbgus mane...

2) aku suka buat bising...housemate aku pun kekadg xthn ngan perngai ni..hehe

3) aku yg duduk umah tu dulu, rumah tu pun atas nama aku, nape aku lak yg kene give up bg blik aku kat owg len...x fair la gi2...

4) bilik tu adalah ruang privacy aku, ruang dunia aku n i'm not willg to give up...

5) pengalaman mengjr aku bhw xde sape leh put up ngan sikap aku selamanya so be4 org benci aku n tingglkn aku, bek aku siapkan sempdan awl2

kesimpulannya, aku xnak share bedroom!

0 comments: