Redha

Friday, September 3, 2010

saya tanya dia, pasal masa silam, psal dia ngan seorg gadis...dia kate xde ape2.xde ape2 yg perlu dirisaukan...tpi dia juga cakap,yang dia cuma mahukan persahabatan dengan kawan sekolah(including me)...sebab kita lebih rapat dan selesa ketika berkawan...

mgkin ramai yg kata, saya patut tunggu dulu, tapi saya lebih suka berterus-terang. Saya xpasti perasaan dia,susah nak detect,dia sangat berhati-hati. Andai kata, dia hanya mahu kami kekal sebagai kawan, saya terima tapi saya tak akan paksa hati saya untuk hentikan perasaan saya pada dia. sememangnya pahit kalau berada dalam ketidakpastian.

Saya faham apa yang berlaku dulu, sekarang dan masa hadapan adalah ketentuan Dia, Tuhan Yang Maha Mengetahui. Dia lebih tahu apa yang terbaik,jadi saya akan tenang dalam semua keadaan. Saya akan bersabar dengan kesabaran yang baik. Sesungguhnya, tiada cinta yang patut melebihi cinta kepada Pemilik cinta.

0 comments: