TANPA CINTAMU

Thursday, July 31, 2008

Telah ku mungkiri janjiku lagi

Walau seribu kali

Ku ulang sendiri


Aku takkan tempuh lagi


Apakah kau terima cintaku lagi


Setelah ku berpaling


Dari pandanganMu


Yang kabur kerna jahilnya aku




Mengapa cintaMu tak pernah hadir


Subur dalam jiwaku


Agarku tetap bahagia


Tanpa cintaku tetaplah Kau di sana


Aku tanpa cintaMu


Bagai layang-layang terputus talinya





Telah ku mungkiri janjiku lagi


Walau seribu kali


Ku ulang sendiri


Aku takkan tempuh lagi


Apakah kau terima cintaku lagi


Setelah ku berpaling


Dari pandanganMu


Yang kabur kerna jahilnya aku





Masihkah ada sekelumit belas


Mengemis kasihMu Tuhan


Untukku berpaut dan bersandar


Aku di sini kan tetap terus mencuba


Untuk beroleh cintaMu


Walau ranjaunya menusuk pedih