WHAT?

Tuesday, April 12, 2011

what the heck was wrong with me??

few weeks ago, aku ngan dia ade chat n kitorg mmg argue ttg byk prkara ttg life..then aku sedar kitorg xserasi..dia postif,aku negatif..aku btul2 ngat aku da xsuka dia

even after that, aku tingat dia, or buka page dia, aku akn rasa geram n menyampah..so mgkin btul aku da xsuka kat dia...

but today, aku msg dia psl program sekolah. dan ntah napa gatal lak nak kol dia..masa nak kol tu, jantung aku dup dap dup dap...nak ckp ape pun aku xtau sbb sume da ckp dlm msg..

then dia angkat, suara dia cam lain ckit(ckit jela)..dia xcam suara aku, dia kata lain...itu kali pertama kami berborak menggnakan suara after almost 5 year..last ckp msa putus, tu pun dalm keadaan yg sgt tegang...

aku mmg hilang topik la tpi nak ckap lagi, ade juga la moment yg dua2 senyap xtau nak ckp ape...siap mengarut psl system hurdle monash...sian dia kene dgr..

da hjg2 sore aku pun mcm da xlarat(da kul 2 lebih)..dia suh gi tido...dia pun da bosan agaknye layan aku mengarut...

kesimpulannya aku sendiri xsure aku da xsuka dia ke or msh suka dia..yg pasti aku happy dpt ckp ngan dia tpi rasa segan juga sbb mcm perigi cari timba(ish3)

hmmm..teringat lak memory lama..haish...no tepon dia msh lgi melekat dlam kepala ni, sikap dia, gaya dia...aku hrp aku lupa semua tu

aku harap perasaan ini hilang tanpa kesan..

aku msh ingt dia kata yg dia mahukan kwn2 teknik dia kekal sbgai kwn lama..aku juga kwn teknik dia, so aku hanyalah kwn lama dia...

alangkah bagusnya kalau kami xkapel dulu, mgkn kami berkwn rapat skunk....tpi kalau xkapel camna aku nak rasa perasaan bahagia tu..

haih...xsuka perasaan aku skunk ni...

0 comments: